Usein kysytyt kysymykset
Kirjoitin vahingossa virheellisiä tietoja tilaukseeni, mitä voin tehdä?
Ei hätää, voimme muokata annettuja tietoja puolestasi. Jos annoit virheelliset tiedot tilaukseesi, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian korjataksemme tiedot ja välttääksemme toimitusongelmia.
Sähköposti: Puhelinnumero: +421 2 222 001 06 MO-FRI: 9:00-16:00
EN ole saanut vahvistussähköpostia tilauksen tekemisen jälkeen…?
Kun olet luonut tilauksen sivustollamme, saat automaattisesti sähköpostivahvistuksen, jossa on tarkat tiedot.
Joskus voi käydä niin, että sähköposti näkyy "roskaposti"-kansiossa, tarkista sieltä ennen kuin otat meihin yhteyttä.
Jos et ole saanut vahvistussähköpostia, ota meihin yhteyttä.
Sähköposti: Puhelinnumero: +421 2 222 001 06 MO-FRI: 9:00-16:00
Milloin minun pitäisi odottaa, että tavarani toimitetaan?
Käsittelemme, pakkaamme ja lähetämme tilauksesi (annamme sen kuriirille) 24 tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä.
Normaali toimitusaika EU-maihin on 3–5 arkipäivää.
Kun tavarat on lähetetty ulkoisesta varastostamme, saat ilmoituksen sähköpostitse, josta löydät myös seurantanumeron ja linkin pakettisi.
Voit käyttää seurantalinkkiä saadaksesi selville pakettisi tarkan sijainnin ja likimääräisen toimituspäivän.
Normaali toimitusaika on kulunut, missä on pakettini?
Jos toimitustiedoissa ilmoitettu toimitusaika on kulunut, ota yhteyttä, niin yritämme selvittää tilanteen.
Joissakin tilanteissa toimitus voi kestää kauemmin. Esimerkiksi kun sisällytämme toimitusaikaan yleiset vapaapäivät, viikonloput tai muut työpäivät.
Jos toimitus kestää huomattavasti, seurantatiedot viittaavat ongelmiin eikä paketti näy, ota yhteyttä.
Sähköposti: Puhelinnumero: +421 2 222 001 06 MO-FRI: 9:00-16:00
Eikö seurantalinkki toimi?
Jos et ole saanut sähköpostia tai et pysty seuraamaan pakettia, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä milloin tahansa, niin ratkaisemme ongelman.
Sähköposti: Puhelinnumero: +421 2 222 001 06 MO-FRI: 9:00-16:00
Saamani tavarat ovat vääriä/vaurioituneita, mitä minun pitäisi tehdä?
Jos tavarat kuriirilta saapuivat vaurioituneessa paketissa tai tavarat ovat itse vaurioituneet, lähetä meille sähköpostia, jossa voit selittää tilanteen. Muista lähettää meille kuvia vaurioista. Otamme sinuun yhteyttä tilanteen ratkaisemiseksi ja ilmoitamme myös liikenteenharjoittajalle.
Sähköposti: Puhelinnumero: +421 2 222 001 06 MO-FRI: 9:00-16:00
Mistä löydän laskun?
Tavarojesi maksutiedot ovat laskussasi, joka lähetetään sinulle automaattisesti sähköpostitse. Näin sinulla on aina käytettävissäsi lasku, jos päätät palauttaa tai vaihtaa.
Emme tulosta laskuja paperille, koska se on yksi niistä